Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #1 Skrevet 24. november 2010 Hvor mye ligger dere på i lønn ca? Tenker å ta denne utdannelsen via nki.. Trives dere? Hvordan jobber dere? Å hvordan er det å komme hjem fra jobb der dere har jobbet med barn hele dagen, å så komme hjem til egne barn?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2010 #2 Skrevet 24. november 2010 Jeg har ikke denne utdannelsen, men jeg jobber i SFO allikevel. Har tidligere jobbet i barnehage, men det ble for mye stress for meg som selv har to barnehagebarn. Nå storstrivs jeg i min skolejobb. Jeg har 10års annsienitet og har 306 000kr i årslønn. Man regner lønn ut fra hvor mange dager du har jobber siden du ble 18år. Som fagarbeider vil du ha 3000kr mer i årslønn enn dine kollegaer. Og du vil i kommunejobber kommer først i køen ved ledig stilling. Jeg mener uansett at utdannelsen ikke er verdt det. Men om du ikke har vgs fra før så er det jo noe å ta:) Men man får lett jobb uten utdannelsen for å si det slikt. Min erfaring er at ved barnehagejobber så vil man mer ansette folk som har barn selv....selv om det heter at du som fagarbeider skal kommer før en ikke fagarbeider....men hvem holder denne regelen da?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå