Gå til innhold

Mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringen ble syk i kveld, kastet opp over hele seg,meg og hunden som blandet seg inn. Jeg har hatt omgangssyke siden lørdag,så var jo bare ett tidsspørsmål.. Mens alt står på som værst går mannen å legger seg på gjesterommet! Jeg spurte om han var syk og,men nei han syns det luktet så ekkel! Herregud..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jævlig hjelpsom gubbe da gitt!? Wtf..

Skrevet

Mannfolk opp av dagen de derren...

Skrevet

Da hadde jeg lagt ungen sammen med han i gjestesenga og sagt enjoy!

Skrevet

Nå har han jaggu tatt seg fri fra jobb fordi det var så mye styr her i natt!! Han ligger og sover, jeg vasker unge,hund,klær, møbler,sengetøy,henter ved,fyrer og trøster mini. Har ikke spist siden lørdag så har ikke masse energi akuratt. Hva skal en gjøre med en slik egoistisk slask...?

Skrevet

plassere klesvasken og ungen oppå han også går du å legger deg å sover!!

Du er syk og ungen er syk, han er enda frisk og da er det hans jobb å ta vare på dere. Han skal værtfall ikke ligge å sove når du styrer for å ordne alt uten å ha spist på flere døgn.

Her i huset hadde han fått så øra flagra, så bare send han hit så skal jeg gi han inn for deg ;-)

Skrevet

Jeg ruller han inn i dyna og sender han umiddelbart,he he.

Skrevet

Helt greit!! Så kan jeg få ut litt frustrasjon på noen ;-)

Skrevet

Og det over her var da meg, om du ikke forsto d =P

Skrevet

Hehe, er det mulig??? Stakkars, ble han så sliten av å høre på at dere var oppe han da....

Når du andre som skulle gi ham huden full er ferdig med ham, så send ham gjerne hit en tur også før vi returnerer ham til HI som en ny mann! :o)

Skrevet

Hi hi, det høres bra ut :-) han har krabbet ut av senga nå, presset fram ett par host og syns skikkelig synd på seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...