Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 1. En tatto med kun svart på ca 4x4cm tynne streker. Hvor mye skal den koste? For de to jeg har spurt sa mellom 1000 og 1500. Det syns jeg var dyrt. 2.Hvor lang tid bruker det på å leges?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Må regne med at det koster minst 500,- bare for å sprette nåla ..... Så synes ikke 1000,- er så ille. Spørs jo hvor mye jobb det er også. Har du tegnet den ferdig ? må tattoovøren tegne den opp for deg ? osv. Det er jo ett håndtverk
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 det er en trekant med en runding og en strek inni.
Tante Blås Squaw Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Tatoveringer er ikke så dyrt når du tenker på hva du får igjen for det ;o) Undersøk hos flere tattovører før du bestemmer deg. Om du bor i Østfold kan jeg anbefale Espen Mørken hos Dark Force Tattoo i Sarpsborg, han er vanvittig flink! )
♥ Mamma Mia ♥ Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Du får det du betaler for. "Lærlinger" tar mindre betalt, men du får et dårligere resultat. Personlig så ville jeg valgt den dyreste, ca 2000,- syns jeg høres fornuftig ut. Tar nok en 2, 3 uker før det leges, men følg de rådene du får...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå