Gå til innhold

Hvor fødte du og hvordan var jordmoren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte på Rikshospitalet og hadde en enestående jordmor samt jordmorstudent.

Hvordan opplevde dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødte på UNN Narvik. Hadde en fantastisk jordmor og barnepleier. Alle på avdelingen var bare så søte og strålende:)

Skrevet

Fødte på riksen. Helt ok jordmor.

Skrevet

Fødte i Volda. Toppers jordmor

Skrevet

har født to ganger på st.Olavs hospital i Trondheim,veldig bra jordmødre begge gangene

Skrevet

Fredrikstad, kjempefornøyd med alle der!

Skrevet

Fødte på Nordfjordeid. Veldig fornøyd med alle jeg hadde med å gjøre under hele oppholdet. Og da særlig jordmorstudenten som var med på fødselen.

Skrevet

Fødte på riksen. Første jordmoren jeg hadde var sur,tverr og irritert. Heldigvis gikk hun av vakt og inn kom min reddende engel :)

Fantastisk person, kan ikke få roset hun nok!

Skrevet

St Olavs ...med svensk og stressa jordmor

Skrevet

Voss sjukehus, med en fantastisk jordmor. Trygg, avslappet og utrolig forståelsesfull. Alle der var hyggelige, men det var en dame der som var litt vel intens og pågående. Heldigvis var hun ikke tilstedet under selve fødselen. Har hørt andre fødende venninner som har hatt denne jordmora tilstedet under fødsel, og hun hadde stresset dem skikkelig opp.

Skrevet

ahus 2 ganger!Fantastisk personell!

Skrevet

Fødte på KK. Hadde to ulike jordmødre, begge var like lite empatiske, og den ene var mer opptatt av å leke med hestehalen sin og tygge tyggis enn å passe på oss og gjøre jobben sin skikkelig. Endte nesten i katastrofe da sistemann ikke fulgte med på at hjertelyden på datteren min forsvant. Føder heller i en grøftekant enn på KK igjen.

Skrevet

Fødte i Arendal og hadde en fantastisk jordmor samt en lis fødsel lege med.

Skrevet

Fødte på Fredrikstad og opplevde et vaktskifte. Begge jordmødrene var fantastiske.

Skrevet

Fødte i Haugesund, jeg fikk høre mye dårlig om sykehuset. Men min egen erfaring var bra, jordmoren var kjempe flink, samme var barnelegen :)

Skrevet

Fødte på ahus. Hyggelig og vennlig jm. Hun fikk ikke med seg at jeg var kjemperedd og maxet smertegrensa mi så jeg ble psykisk syk av det etterpå. Men det skjønte ikke mannen min heller, så tror ikke det var hennes mangel på kompetanse at fødselen ble en forferdelig opplevelse.

Skrevet

SØF (Fredrikstad).

Første og andre fødsel - fantastiske jordmødre og barnepleiere!

Tredje fødsel - fikk ei jordmor som bare stresset og irriterte. Syns likevel fødselen var en fin opplevelse :o)

Skrevet

Første ble født på st. olavs i trondheim. Veldig hyggelig jordmor og barnepleier.

Nestemann ventes i mai og er planlagt født på føderiket!

Skrevet

Første ble født på KK (Bergen), på avdeling Føden. Hadde vel 4 jordmødre totalt iløpet av fødselen, og var sånn midt på treet fornøyd med dem alle.

Fødte på SSK (Kristiansand) siste gangen, og hadde en helt fantastisk jordmor som loste, roste og hjalp meg gjennom fødselen etter alle kunstens regler. Hadde aldri trodd at formaninger og råd kunne hjelpe så enormt mye!! :D

Skrevet

Elverum, og jordmoren og barnepleieren var fantastiske!

Skrevet

Født på sykehuset Telemark to ganger og hatt to flinke jordmødre og en flink student.

Jeg hadde det kjempe bra tross en hard fødsel og en vanlig.

Skrevet

Født 3 ganger på KK Haukeland, har hatt fantastiske jordmødre hver gang.

Skrevet

Nr 1 (2003) på KK bergen. Hadde supre jordmødre og barnepleiere tilstede under fødselen. Jordmorstudenten var helt fantastisk. De gjorde alt for å gjøre fødselen og oppholdet så bra som mulig.

Nr 2 (2009) KK Bergen. Ikke fornøyd. Kald og stresset jordmor og ikke til stedet hverken fysisk eller psykisk....Grøss.

Skrevet

Fødte på sykehuset i Drammen. Hadde ikke så mye med jordmødrene å gjøre da jeg tok planlagt ks, men barnepleierne på barselavdelingen var fantatiske. Super hyggelige mennesker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...