brutussa Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 for 2 mnd siden tok jeg pergo for første gang pga ustabil syklus etter p-sprøyte. jeg skulle ta blodprøve dag 20 og noe i syklus, for å bekrefte at ting gikk som det skulle - altså at jeg hadde eggløsning. jeg tok selvfølgelig samtidig el-tester rundt forventet el, og den slo positivt ut (ClearBlue sin). fikk brev i posten i dag fra gyn om at blodprøven viste negativt på eggløsning. det er tatt alle mulige andre blodprøver også, for å se at det ikke er noen andre forstyrrelser, men dette var helt fint. noen som har erfaringer/vet noe om dette?
Metti er håpefull Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 hadde du flere positive el tester Det står jo på pakken at det er ingen garanti for at en har eggløsning fordi det ikke er sikkert egget klarer å løsne. Så det kan være at det har skjedd. hvor mange dager er det siden du hadde pos tester
brutussa Skrevet 24. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2010 nå er det jo 3 pp siden dette, men testet positivt forrige pp også på el. og flere tester, både med cd og billigstrimler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå