Gå til innhold

noe her som har blitt sykemld grunnet sv.skapdepresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sykemld er vel 'siste' vei ut?

Hva skjer da?

I forhold til pappaen event?

Må han rett i permisjon (tar over event. min?) mens jeg da går sykmld?

takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forhold til sykemelding så er det i forhold til din evne til å ta deg av barnet, og vil bli en løsning i samarbeid i sammen med legen din. Jeg vil ikke si at det er siste vei ut. Det kan være at det å pappa`n hjemme kan være et ledd i å få deg frisk.

Pappan vil da ta over din permisjon, mens du går sykemeldt. Hvis andre løsninger ønskes må det søkes spesielt om dette.

Du kan jo google: sykemeldt fødselspermisjon

Skrevet

Hei :)

Hvis du fortsatt er gravid blir ikke pappa sykemeldt med deg.

Det er best med terapi ved siden av. No man is a(n) island! Du må ikke sitte hjemme hele dagen lang og ha det vondt om du har svangerskapsdepresjon.

De fleste tilfeller vil en svangerskapsdepresjon gå over til en fødselsdepresjon om den ikke behandles med terapi.

Så kom deg til legen og lett dine skuldre! :)

Har du født barnet og er deprimert av sorten moderat til alvorlig sykemeldes du, og pappa tar sine uker hjemme med dere. Det er en legetim grunn nok til at pappa må ut i permisjon tidligere.

Er usikker på om han kan ta over din permisjon og hvordan det fikses sånn sett. Men skal ikke være noe problem uansett. Enten sykemeldes han eller så tar han ut ukene sine.

Lykke til, da! Håper du får den hjelpen du trenger.

Skrevet

Ser jeg kanskje var litt trøtt i går, he he!

Svangerskapsdepresjon vs. fødselsdepresjon, ikke lett å holde tunga rett i munnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...