*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=559086&b_kid=225491 I utgangspunktet så hadde jeg ikke tvilt, OM vognen bare hadde vært kjønnsnøytral i fargen.. Men vi har en gutt på 13 mnd, og får en jente nå.. Har mørk blå vinterpose/vognpose som jeg naturligvis kan bruke til guttungen, men sliter alikevel litt med å ha en knall rosa vogn til han, hehe.. Er jeg bare tåpelig kanskje? Eller spiller farge til barna deres en rolle for dere også?
TiNi88 Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Jeg tenke litt på rosa vogn, men nå får vi gutt så det blir sort Jeg tenker på pappan som må gå med den rosa vogna, om han syns det er greit kan du jo kjøpe et blått pledd og legge bak guttungen så hans side blir litt mere guttete Jeg vet at far her i huset er veldig glad for at det ble sort vogn ;p
NiT&miniputt Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Er jo innmari billig da! Bruk den mørkeblå posen og kanskje freshe opp med litt "gutteting" om du er eller kjenner noen som er litt kreativ:) Hvis du lager et "bånd" til å feste på skjermen og ha rundt bøylen så blir det jo litt mer guttete om du vil det. Er jo mest skjermen og bøylen som vises. Jeg er ikke fan av rosa selv, men hadde det vært meg så hadde til og meg jeg som er litt antirosa vurdert denne til den prisen altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå