Gå til innhold

Gjelder ELLOS.NO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte noen ting i går, og kveld nå så så jeg at begge mine ordre er borte. Jeg så senest i dag at en av pakkene var sendt, men den siste er nå kommet bort, det har også den som ble sendt.

Noen som har opplevd det? Må jeg bestille alt på nytt igjen eller.

Det står jo ''Sjekk dine siste kjøp osv''

ÅÅÅÅH, JEG SOM HADDE FUNNET DEN FINE KJOLEN!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

(ps. har mannen din funnet den feilparkerte bilen?)

Skrevet

Ja, han fant den.. HELDIGVIS :))

Skrevet

På kveldstid så hender det at det er litt ute av drift, slik at "min side" ikke er tilgjengelig. Har aldri opplevd at det har blitt noe rot med bestillingen min, og jeg har sikkert bestilt klær derfra 30-40 ganger. Når du har bestilt skal du jo få en ordrebkreftelse på mail, og samme når de har sendt pakken eller registrert en retur.

Skrevet

Jeg har fått bekreftelse, og jeg kommer meg inn på mine sider. Det står bare at jeg ikke har noen ordre.

Jeg så tidligere i dag at de hadde mottatt min bestilling, og den ene pakken var nå blitt sendt men den største pakken med masse klær er borte.

Irritabelt. Tar ikke sjangsen på å bestille alt på nytt eller liksom :P

Skrevet

Jamen det gjør det en og annen gang hos meg også. Er noen galt, men sjekker du i morgen så ser du at alt stemmer med det du har gjort. Du må ikke bestille på nytt. Så lenge du har fått bekreftelse skal du stole på, den pakken med masse klær er nok enda ikke sendt. Kan gå flere dager det. Har opplevd å fått bestillinger jeg har gjort etter en annen før den jeg bestilte først.

Skrevet

neeh, frister ikke.. Ørn du liksom, faen meg bedre med en spurv!

Skrevet

Sjekket nå og alt var i orden nå :) Masse kluss, men da er det vel i orden sikkert.

Takk for svar, snille anonym :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...