Gå til innhold

Cappuchinokrydder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i cappuchinokrydder (mulig at jeg staver det feil). Nestle lagde det før men den har dessverre gått ut av produksjon. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du lage kakao?

Forføre mannen?

Sier ikke noe før jeg vet hva du skal med det... hehe

Skrevet

Sånne butikker som selger kaffe og te osv, iallefall, enkelte matbutikker som har godt utvalg på slikt har gjerne også, let der og ikke sammen med krydderet forøvrig!!

Skrevet

He he. Skal ha den oppå cappuchinoen som jeg skal drikke selv faktisk.

Har vært i MANGE butikker for å få tak i det.

Og forresten: Bloggen din er bare så bra. Har lagt den ut på facebook jeg :o).

Men kanskje også forføre mannen en dag. Han har jo snart bursdag :o)

Skrevet

Har lett som sagt i mangebutikker, både sammen med kaffen og sammen med det andre krydderet. Sendte til og med epost til nestle og spurte hvorfor jeg ikke fant det lenger og fikk til svar at det er gått ut av produksjon.

Skrevet

Jeg kjøpte et nytt glass for ikke så lenge siden, min er fra Hindu, de krydder-glassene med grønt lokk.. fikk det på Meny, sist kjøpte jeg på en butikk som har mye kaffe og te og gaveartikler o.l.

Hvor bor du da? kanskje ikke alle småplasser har?

Skrevet

hadde vist en rest i det andre glasset også, det var black boy..

Skrevet

glem den siste, var bare bedrifter i oslo..

men om du googler cappuchino dryss får du masse treff!!

Skrevet

Bor i Oslo. Har vært på Joker, spar, kiwi, meny, ultra, rimi, rema, ica, smmart club. Vet at både hindu og black boy har det men har ikke funnet det. Er rimelig desperat ja. Er jo koselig å lage hjerter og stjerner på toppen av drikken når man har besøk :o)

Skrevet

Skal se her jeg handla sist jeg, så kan jeg jo sikkert sende til deg evt. !

Skrevet

Takk for alle svar. Må nok ned til byen og lete litt. Er sjeldent nede i sentrum.

Skrevet

vet jeg har kjøpt det på oslo city, nede i førte etagen der er (eller var iallefall...) en liten kaffebar som også solge sånne smaksessenser til kaffelatter o.l. og hadde også disse cappuchino-dryssa osv..

Skrevet

Tusen takk. Sendte akkurat en epost til Black boy nå. venter spent på svar. Takk igjen til alle sammen som har svart.

Skrevet

Kan bruke kanel- og sjokoladepulverblanding er ganske godt det også! grei som nødløsning :)

Skrevet

Det er kanel, kakao, vaniljesukker (tror jeg)

Jeg har en fra Black Boy og det er kjøpt på Mega.

Skrevet

Kjøptr på Kjøkkentraktøren, Blackboy. Ellers består det jo av kanel og kakaopulver så du kan jo blande selv!

Skrevet

De går inn og ut av sortemanget hele tiden. Hør med nærbutikken om de har mulighet til å bestille det inn for deg.

Jeg mener vi fikk det inn for litt siden, men da måtte vi bestille det selv. Det ligger ikke i varene vi skal ha. Så vi har det nok ett halvt års tid før vi ikke får tak i det igjen. Så er vi noen mnd uten før vi får bestilt det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...