Gå til innhold

Hvor fort fikk dere datoen for KS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk innvilget KS på mandag, men det er ikke han som satt dato for KS. Når kan jeg forvente å få datoen? Dette er på Ahus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også på ks-samtale på mandag, på ahus! Og legen sa da at det tok mellom 4-14 dager å få brevet i posten. Dette er mitt 3 ks, og de to andre gangene har jeg fått brevet i posten innen en uke! Når har du egentlig termin? :)

Skrevet

Nææ kanskje vi satt sammen på vente rommet da ;O)

Jeg har ikke termin før 16.april, var der av annen grunn egentlig, for å kjekke hjertet, men så sa Lundring at siden du er her nå så tar vi KS samtalen i samme slengen.

Hvem var du hos og når, jeg hadde time kl.11, kom inn til han kl.11.20.

Skrevet

Vi var ikke på ahus før kl 1245 vi. Så da var vi der litt etter deg.

Husker ikke hva legen het. Jeg har termin 13 februar, så venter spent på brevet nå! Blir vel helt i starten av februar kanskje.... :)

Skrevet

Åååå gjett hva som lå i postkassen min i dag ;DDDD

Dato for innleggelse 6.april kl.08. Herregud tenk at jeg nå vet datoen, og lillegutt for begge årstallene til de 2 storebrødrene sine i sin fødselsdato ;DD

Skrevet

Jeg fikk også brev i dag! Men må ringe og prøve å bytte dato. Ks ble på 2års-dagen til mellomste! Kan jo være greit å ha bursdag på hver sin dag!

Skrevet

Ja, hadde vært greit det, men blir kanskje feiret samtidig alikevel.

Hvor mange dager før fikk du? Jeg fikk 10.

Skrevet

Jeg var først på samtale hos lege, deretter hos jordmor direkte etterpå. Mens jeg satt der, kom legen med datoen. Men det var ikke på AHUS.

Skrevet

De har da satt ksdatoen 18 dager før termin. Jeg får ringe i morgen og høre om jeg kan få dagen før eller etter! :)

Blir nok feiret sammen ja, men hadde vært greit med hver sin dag! :)

Skrevet

får dere datoen så tidlig som nå?!?!?!?

jeg trodde ikke man fikk datoen før i uke 36-37 eller noe sånn...når er dere på ks samtale da? må man det selv om man har hatt 2 ks før ?

Skrevet

Jeg hadde ks-samtale i uke 29. Dette er mitt 3 ks og samtalen var over på 5min. Termin 13 februar. Veldig kjekt å få dato nå, sender det med til Nav for å få perm 3 uker før ks!

Skrevet

Nå har jeg fått byttet dato! Så da blir ks 2 dager etter 2åringens bursdag! :) Da har de ihvertfall hver sin dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...