Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Har en jobb hvor jeg er nødt å ta avgjørlser for mennesker, samt å medisinere de.. Har opplevd mye styr over de tre siste årene, og det har gitt seg utslag i at jeg er redd for arbeidsoppgavene mine. Er livredd for å ta avgjørelser , medisinere osv.. Detter er blitt et kjempe problemfor meg. Jeg har i alle år elsket jobben min. Dens variasjon og utfordringer. Veit aldri hvordan en vaktdag blir, men nå er jeg nærvøs.. Har mye studielån og har ett sterkt ønske om å kunne fortsette i jobben uten å være nærvøs.. Hvordan bli kvitt dette?? Er sykemeldt nå å har vært det en stund, for hver dag som går blir jeg mer og mer deprimert og føler meg misslykket.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Kanskje det er på tide å bytte jobb? Om ikke ville jeg oppsøkt avdelingsleder og si at du er nervøs i arbeidet ditt, og at du ikke ønsker så mye hovedansvar. Kanskje det blir bedre når du kommer tilbake i jobb? Man kan bli gal av å gå hjemme og bare tenke.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Har du en arbeidsgiver du kan snakke fortrolig med? Hva med å ta initiativ til et møte og forklare hvordan du har det, og høre om du for en periode kan slippe bestemte typer arbeidsoppgaver til depresjonen har lettet og mestringsfølelsen har blitt bedre? Det er en grunn til at det sies at man skal "komme seg raskest mulig opp på hesten igjen" etter et fall. Ved å gradvis utsette deg for det du har begynt å frykte så oppdager du raskt at du faktisk både klarer og tør mye mer enn du tror akkurat nå. Men ta et skritt av gangen og strekk deg bittelitt lengre enn du tror du klarer hver gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå