Gå til innhold

barselgruppe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var med 3 ganger på barselgruppe, men følte meg ikke helt "hjemme"der, endte med at jeg gav beskjed om at jeg ikke hadde interesse for å være med...

nå er en venninne av meg begynt i samme barselgruppe og hun vil ha meg med...men innerst inne vil jeg ikke...har nok å drive dagene med, og dette er ikke noe for meg!

De er mye eldre enn meg også...føler at det blir mest snakk om eldre barn..

hva synes dere jeg burde gjøre?virker sikkert som en enstøing:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at du gjør som du ønsker. Det er dessverre ikke alle man "klikker" med, og da er det kanskje ikke noe poeng å være med. Og på begynnelsen er jo dette mest et tilbud til mor, barnet får jo ikke så mye ut av det akkurat:)

Naboen har tre barn, og har snakket litt med henne om barselgrupper før jeg fikk min datter. Hun er super sosial dame, og hadde samme følelsen som deg når det kom til gruppe nr 1 og 3. Så hun har faktisk bare orket å engasjere seg i barselgruppen til det mellomste barnet.

Så gjør det du føler er riktig for deg, og ikke føl deg presset til å bli med hvis du ikke ønsker.

Skrevet

Hvor mye eldre er de og er venninnen din eldre enn deg?

Snakket de ikke om de barne de hadde barselgruppe for?

Og der det ikke greit å vite hva du går til?

Skrevet

trolig føler de som passer sammen i gruppen det samme om deg- ikke vondt ment, men alle passer ikke sammen.

Synes du skal prioriterer det du har lyst til. Tror alle tjener på det

Skrevet

Jeg havna selv i barselgruppe med bare utlenninger. Det gadd ikke jeg for å si det sånn... Ble mildt sagt forbanna da jeg såg at jeg var eneste nordmann. Blir helt matt av sånne ting!

Skrevet

Hvorfor forbanna?? Du har vel selv valgt å bo på dette område. Nå ble jeg matt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...