Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Vi har en halvgammel hytte på fjellet som vi bruker mye sommer og vinter. Jeg har begynt å irritere meg litt over at det føles mørkt inne på hytta. Panelet er mørkt og gulnet. Jeg har så lyst til å male alt hvitt inni! Eller, kanskje lysegrått... Men, jeg har lyst til å male, ikke beise. Jeg er så lei av alt det der treverket. Vi har jo gamle møbler og alt sånt, så treverk er det jo nok av uansett. . Men... Mannen har satt seg på bakbena. Fjellhytter skal liksom ha gulnet mørkt panel.. hmm.. Det er jo ikke pent! Og, hvorfor kan man ikke gjøre som man vil?? Hva synes dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå