Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg er sammen med verdens beste og flotteste mann. Vi planlegger barn. Og vi er i midten av 30-årene. Og jeg planlegger på sett å vis å forlate han når jeg har fått de barna vi vil ha. Av den enkle grunn at jeg ikke tror vi kan bli gamle sammen, og jeg vet jeg kan finne kjærligheten, bare ikke i han. Og jeg ønsker virkelig å oppleve å elske og bli elsket. Jeg blir nok elsket nå, men for meg er han mer som en trivelig venn. Han er den perfekte far, og jeg ønsker barn med han, men jeg ønsker altså (desverre) ikke å tilbringe resten av livet med han. Finnes det andre som er så kyniske der ute?
Lammelåret Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Det finnes mange kyniske kvinnfolk, ja!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor vil du ha barn med noen du ikke elsker? Du høres litt teit ut.. planlegge å gå fra ham etter dere har fått de barna dere vil ha? Jøss.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Trist at du planlegger å få skilsmissebarn. Det er bare trist
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Jeg personlig synes det er en helt forferdelig tanke. Rett og slett fælt å utnytte en god og snill mann på den måten, og vite at dine barn da kommer til å måtte forholde seg til mamma og pappa sine nye kjærester. Selv om det finnes mange flotte "steforeldre", så er det kanskje ikke hva man ønsker for sine barn fra begynnelsen av?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Men er det så mye værre å være bevisst på dette, enn å blindt tro på at man skal holde livet ut? Eller er det værre enn å holde sammen "for barnas" skyld, om vi får noen? Hi.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Høres ut som om du har innset at du begynner å få dårlig tid, og om du vil ha noen barn må du ta til takke med han mannen du har funnet. Stakkars barn! Du er sikkert blandt dem som måtte ha alt perfekt før du kunn etenke på barn (reise, utdannelse, hus, bil, den perfekte mannen osv) Haha! Du inser at det er hastverk nå vel gamla? Lykke til. Stakkars mann og stakkars barn!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Litt slemmere å være bevisst det, ja..enn å bare være naiv. Men tro det eller ei.. jeg kan forstå tankegangen din, men det vil likevel ikke si at det er den rette tankegangen. Du begynner å få dårlig tid. Det er det som er din største faktor nå. Men... Du er bare noen og 30...og er på ingen måte ufruktbar på en god stund ennå. Er han ikke den rette, så er det best og forlate han, og heller finne den som det er meninga du SKAL tilbringe livet sammen med.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 Hehe, nei. Jeg har bare ikke funnet en mann jeg har ønsket som far for mine barn før jeg traff mannen min. Jeg setter personlige egenskaper svært høyt og mine fremtidige barn fortjener å ha en god far. Penger, hus, utdannelse og slikt betyr lite. Og har ikke vært prioritert i høy grad i mitt liv.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Jeg valgte heller å få barn med mitt livs kjærlighet og tilbringer resten av livet sammen med han og barna. Tenk om jeg hadde funnet på å få barn med en annen før jeg traff han, bare for å få barn. Da hadde jo alt blitt bare tullball.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Du er ikke kynisk, om han er klar over at du tenker slik. Vet han ingenting om dette, så er du MEGET kynisk. Er det den biologiske klokka som gjør deg litt gal?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 ... for ikke å snakke om kyniske mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå