Gå til innhold

Nytt forhold, menn, usikkerhet osv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en kjempe søt type. Vi har vært sammen et par mnd nå. Alt i alt så har vi det fint, men det er et par ting jeg ikke liker.

For det første så har han helt sluttet å "pynte" seg for meg. Nå kommer han bare i joggebukse, uten å ha stelt håret, uten å barbere seg, uten parfyme. Ja, han ser rett og slett bare sliten ut. Er ikke det litt dårlig? Spesielt så tidlig. Jeg vil gjerne se fin ut for kjæresten min, jeg. Skjønner ikke menn at det er ekstremt viktig å se litt fin ut for damen sin? Jeg mener ikke dress altså, men bare det å gidde å se litt ok ut.

For det andre så virker han nesten litt lat. Eller ikke lat, men uengasjert. Alt han vil på kveldene er å se tv, film eller å sitte på data. Hvor ble det av levende lys, prate sammen, kose seg osv.?

For det tredje så gjorde han en iherdig innsats i senga i begynnelsen, nå tenker han mest på seg selv. klar-ferdig-gå.

virker dette håpløst, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde dumpa han på flekken. tenk hvor ille han er om 1-2-3-4 år. slike menn er ikke noe å samle på.

Skrevet

Ta det opp med ham uten å være fordømmende og gi ham en sjanse til å endre adferden. Er ikke sikkert han er klar over det nemlig :P

Men hvis han ikke tar tak i det eller faller tilbake til gamle rutiner, tror jeg at jeg hadde pakket sekken og gått.

Lykke til :)

Skrevet

1. fortell han at om han vil holde på en dame, så må han gjøre en sterkere innsats enn som så. ingen dame som vil ha en mann som ser ut som en dass hele tiden.

2. dump han.

og ja, det virker litt håpløst siden det er såpass tidlig og han allerede er sånn.

Skrevet

Har etterhvert skjønt at jeg er heldig som har en mann som virkelig gjør en innsats for å se fin ut for meg. selv etter 5 år :D:D:D:D:D

Skrevet

jeg hadde gitt han en sjanse til å forbedre seg, men det ser litt mørkt ut med menn som ikke forstår slike ting selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...