mamman te JM og M Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 noen her som kanskje e natrapaut eller veit om man kan få behandling tidlig i svangerskape??? har en skulder som krangle skikkelig å natrapauten har funka tidligere
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Hvis det er Naprapat du mener, så er det ikke noe farlig å gå til han for å ordne skulderen. Om han skal lengre ned på ryggen din må du si i fra at du er gravid. De vil ikke massere mye under midten på ryggen når du er gravid. Lykke til!
mamman te JM og M Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 ja tidenes skrivefeil ja ser æ :) spørs om æ må ringe imorgen da kanskje :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå