Hikken Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 og fyyyker avgårde for å TRENE!! Dette fortjener både trommevirvel og trompetsalutt føler jeg, og håper noen krysser fingra for at denne given kan vare i mer enn tre dager
Gjest Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Klart det skal vare! Trudelutt i fra meg, i allefall!
Hikken Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Nå er jeg svett og digg (fortsatt like tjukk, men ;o)! Oppfordrer alle til å prøve disse treningsgreiene altså, dette var moro )
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 velkommen i klubben:) Trener 3-5 dager i uka jeg! Hurra for deg,dette fikser du vettu;)
Gjest Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 deeeeilig:) jeg burde få begynt og! Takk for inspirasjonen!
Lammelåret Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Jeg sitter her som en stor X for deg!
Hikken Skrevet 23. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2010 Wow, dere er jammen greie som tror på meg! Har planlagt ny tur til fitnessroom på torsdag, gleder meg allerede!
___ Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer! Er det ikke deilig? Jeg begynte i sommer. Det har gitt resultater. En ting er at jeg har gått ned i vekt, men formen er blit veldig mye bedre også. Det er det beste tror jeg. Jeg vil råde deg til å skrive treningsdagbok. Jeg bruker denne på nettet (gratisversonen). Det er motiverende å se uke etter uke med treningsnotater, og et skikkelig spark for å gjøre noe på søndag om jeg har få notater en uke ;-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå