NostraStoria Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 ...men guri hvor trøtt jeg er! Gjeeeeeeesper dagen lang, hehe. Noen tips til å slippe å være så trøtt eller må jeg vente til 2. trimester? Blir innkjøp av Gavsicon imorgen og så er det vel bare å drikke litt kaffe innimellom.
Gulosten™ Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Grattis!! Huff, halsbrann så tidlig? Joa, trøttheten går nok over akkurat når det passer kroppen din, men alt blir vanligvis mye bedre når du bikker over i 2. tri. Pass på deg selv, lytt til kroppens signaler, og ikke drikk for MYE kaffe...
NostraStoria Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Kom på det i dag at jeg må begrense kaffeinntaket nå når jeg er gravid. Allerede så mye en har glemt.. Halsbrannen har kommet allerede ja. Tusen takk Dulosten
Gjest Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Gratulere så mye Hvor langt er du på vei ? Vi går gravide samtidig vi nå da ) 9 uker her!
Honningmelon Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer Jeg fikk også halsbrann tidlig, og har det fortsatt på kvelden (er straks 16+5).
♡ A & E ♡ Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer Halsbrann er grusomt, du får bare komme deg på apoteket
Hagla Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Gratulerer!! Fikk også halsbrann fra dag 1 denne gangen og det er bare så utrolig plagsomt!! Er i uke 35 nå og mer plaget enn noensinne. Et lite tips hvis du ikke er så glad i Gaviscon er Lovehearts. Smaker mye bedre;) Men ikke like bra for tennene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå