Gå til innhold

Jippi er gravid igjen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

...men guri hvor trøtt jeg er! Gjeeeeeeesper dagen lang, hehe.

Noen tips til å slippe å være så trøtt eller må jeg vente til 2. trimester?

Blir innkjøp av Gavsicon imorgen og så er det vel bare å drikke litt kaffe innimellom.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!! Huff, halsbrann så tidlig? Joa, trøttheten går nok over akkurat når det passer kroppen din, men alt blir vanligvis mye bedre når du bikker over i 2. tri.

 

Pass på deg selv, lytt til kroppens signaler, og ikke drikk for MYE kaffe... :P

Skrevet

Kom på det i dag at jeg må begrense kaffeinntaket nå når jeg er gravid. Allerede så mye en har glemt.. :P

Halsbrannen har kommet allerede ja.

Tusen takk Dulosten :)

Skrevet

Gratulere så mye :) Hvor langt er du på vei ? Vi går gravide samtidig vi nå da :)) 9 uker her!

 

 

Skrevet

Gratulerer :) Jeg fikk også halsbrann tidlig, og har det fortsatt på kvelden (er straks 16+5).

Skrevet

Gratulerer :D

Halsbrann er grusomt, du får bare komme deg på apoteket ;)

Skrevet

Gratulerer!!

 

Fikk også halsbrann fra dag 1 denne gangen og det er bare så utrolig plagsomt!! Er i uke 35 nå og mer plaget enn noensinne. Et lite tips hvis du ikke er så glad i Gaviscon er Lovehearts. Smaker mye bedre;) Men ikke like bra for tennene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...