Bippe77 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Litt pes her nå... Poden "sluttet" med bleien i mars... litt tidlig kanskje... men vi flyttet til varmen og hoppet i det! Var jo såklart endel uhell i starten, men så gikk det seg til og det var greit en stund... Nå etter sommeren har han en haug uhell... spesielt i bhg... kan fort bli 2-3 uhell om dagen... hver eneste dag! Ser ikke ut som han er videre plaget da... men vi og de i bhg er jo ikke spesielt happy... idag lurte hun i bhg på om han egentlig er klar for å gå uten bleie... må vel si at jeg ikke synes det er en utvei å putte på han blei nå, etter 8 mnd uten bleie liksom! Men har egentlig ingen lure tanker om hva som skal til heller... han tisser masse på do ene øyeblikket, så kan det gå under 30 min, så tisser han seg helt ut! Tisser med andre ord veldig ofte! Hatt litt belønningssystem osv... og vurdere å prøve det litt mer... Gutten er en luring, og tror vel egentlig han mest ikke gidder... har ikke tid... er jo ikke noe problem å tisse på seg liksom... Er en litt lei seg mor her idag jeg... er ikke noe gøy dette her... føler det blir veldig mye fokus og negativitet...men ei heller lett å ikke fokusere på det liksom... Noen gode tips? Eller anbefalinger om steder man kan lese litt osv? Ligger litt i slekta at gutta flyr ofte på do... men hva gjør man med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå