Gå til innhold

ALT går gale :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste, og utrolig mye har skjedd med oss i det siste, rene hotell cæsar føles det som. Først mistet jeg barnet vi ble med, så har jeg stått uten penger i flere måneder pga rot fra NAV, mistet en jobb, han måtte gå igjennom en rettsak der han var uskyldig, en nær i min familie har fått kreft og barnet mitt har blitt syk og skadet seg i en ulykke. Nå fikk han en trist beskjed om at han mistet jobben men mulig får begynne i en annen, og vi skulle flytte ut sammen denne mnd, jeg er så lei meg idag, jeg skulle få etterbetalt fra NAV i, men nå har de rotet det til og jeg har lite å leve på til jeg begynner å jobbe, vi har nesten ikke råd med flyttingen og skal prøve å samle opp hvert øre vi har de neste ukene. Jeg er så lei avstanden, (er i avstandsforhold med ham) og vi lengter sånn ettter hverandre og det har vært så mye i veien, jeg blir så lei meg, hvordan skal jeg klare å holde ut noen uker til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fokuser så godt du kan på fremtiden, og hvordan det vil bli når alt har roet seg, og du har din kjære tilgjengelig hele tiden!!

Det er det jeg gjør når mannen var ute på reisejobb og jeg kjente at alt som gikk galt på den tiden holdt på å spise meg opp. Bare så frem til den dagen han endelig sluttet med all reisingen (var borte 6 mndr av 6 1/2 mnd, for å si det sånn). Skjedde også mye tull og vas og "alt" gikk galt..folk ble sjuke, ulykker, pengeproblemer og andre ting. Så klart skjer jo sånn når en sitter alene! ;)

Bare hopp over noen måneder i hodet ditt, og tenk på hvordan det blir til våren, f.eks. :) Når alt faktisk blir lysere og været blir varmere og en kan gå ute i sola, hånd i hånd med den du er glad i og kjenne sola varmer huden din :)

Skrevet

Tusen takk, det føles kanskje ekstra tungt og ekstremt mye på engang!!! Prøver prøver å tenke positivt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...