jadaneidaså... Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg tok en test på lørdag, og den var positiv. Søndag formiddag hadde vi sex, og etter det har jeg blødd litt. Det har vært litt på papiret hver gang jeg har tørket meg, og av og til litt på truseinnlegget... Det har ikke blitt mer etterhvert.. Ringte gynekolog i dag, og hun helsesekretæren jeg snakket med, syntes ikke at dette hørtes ut som noen SA. Noen med lignende erfaringer? jeg er 4+4 i dag...
gulda Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Jeg har blødd i flere uker, noen ganger lite, noen ganger mye. 14 uker nå, og heldigvis skjelden nå. Sist hadde jeg en MA som ble påvist etter en del småblødninger. Trodde blødningene hang sammen med MA'en, men denne gangen er det likt, og alt er fint. Så antageligvis hadde det ingen sammenheng sist -blødningene gjørde bare at MA'en ble oppdaget. Legen sa at i 90% av tilfellene er blødninger i 1-tri ufarlige. Det viste seg heldigvis å stemme for meg nå. Håper det stemmer for deg også. Vanligvis sier de at hvis ikke blødningene tiltar eller kommer sammen med smerter, så er det antageligvis fint. Men fortsetter det, så ring legen for å få målt hcg-nivået ditt. De tar to blodprøver med et par dagers mellomrom, og da skal hcg-verdiene helst ha fordoblet seg. Det er forresten ikke uvanlig å blø litt etter sex når en er gravid fordi slimhinnene er mer følsomme, eller noe.. Ønsker deg masse lykke til! Antageligvis er alt bare bra!!! )
jadaneidaså... Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Tusen takk for svar:) hadde en liten blødning i forrige svangerskap og, men da var det bare en dag. Krysser fingre for at det går bra!! Lykke til videre til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå