Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Noen som har prøvd denne? Er den verdt pengene?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Den er verdt hver eneste krone. Helt toppers. Ungen blir aldri våt eller kald, enda han går i friluftsbarnehage. Har en på andre sesongen nå, men den ser fortsatt helt ny ut (jeg har ikke akkurat en unge som sitter stille altså) =) Løp og kjøp sier jeg! =)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Er den varmere enn de andre også? Minstemann hos oss er litt kaldere av seg enn de andre to, og trenger en spesielt varm dress.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Vi er veldig fornøyde med den hvertfall:) Hadde i fjor og ny nå, i tillegg prøvde vi også høstdressen nå i høst, og fornøyd med den også. Jeg skal ikke si det helt sikkert, men jeg synes den virker litt tykkere enn de fleste andre sine dresser i BHG. Det er dessuten den eneste vinterdressen i testene som PUSTER skikkelig. Dette er veldig viktig, særlig hvis en er ute i kaldt vær i flere timer slik en ofte er i BHG hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Er veldig fornøyd. Hadde i fjor til eldstejenta, og var så fornøyd at jeg kjøpte en til minstemann i år. Den har holdt seg veldig pen og passer enda så hun skal bruke den i år også. Har bare hatt reimatec tidligere, men syns denne er vel så god.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Veldig, veldig fornøyd! Den virker varm og god, den er helt vanntett og bare genial
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Da får vi prøve den. Veldig dyr da... :-( men bedre det enn at de blir syke. Har en Reimatec i dag, men den er litt for liten til at jeg får stappa masse mellomplagg inni så må investere i en ny før spreng-kulda setter inn.. brrr.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Søsteren til mannen min jobber i barnehage og driver med hundekjøring/friluftsliv på privaten, mao veldig friluftsmenneske + hun ser selv hva som funker og ikke funker av dresser. Hun sverger til denne dressen til sin sønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå