Gå til innhold

Dere med TFK vogn/ bag


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som ikke får til kalesja på baggen? Jeg får den nemlig ikke til å stå helt opp...den faller liksom litt sammen, og det er jo litt dumt i disse kalde værtider med vind og snø:( Jeg vil jo gjerne bruke hele kalesja sånn som en skal. Nå må jeg bruke myggnettingen for å få kalesja til "å stå" i spennet.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må trykke den framover til du hører ett lite knepp, må bruke litt mer makt enn du tror :)

Skrevet

Stemmer det... du må dra den så langt fram at du hører et knepp. Da sitter den. Og så bruker du den røde knappen på siden til å løse den ut igjen når du skal slå den sammen. Må gjerne dra kalesjen litt fram når du trykker inn den røde knappen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...