stabeist Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Er det bare meg som ikke får til kalesja på baggen? Jeg får den nemlig ikke til å stå helt opp...den faller liksom litt sammen, og det er jo litt dumt i disse kalde værtider med vind og snø Jeg vil jo gjerne bruke hele kalesja sånn som en skal. Nå må jeg bruke myggnettingen for å få kalesja til "å stå" i spennet.....
Snuppa! Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Du må trykke den framover til du hører ett lite knepp, må bruke litt mer makt enn du tror
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Stemmer det... du må dra den så langt fram at du hører et knepp. Da sitter den. Og så bruker du den røde knappen på siden til å løse den ut igjen når du skal slå den sammen. Må gjerne dra kalesjen litt fram når du trykker inn den røde knappen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå