Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg skal føde deg og vil gjerne høre litt om hvordan det er der? Hvordan var din opplevelse av oppholdet?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Føde der skulle det stå. Beklager!
Jenny251210 Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Dette lurer jeg også på Vet det åpnet barselhotell der nå nylig, og det er jo bra. Også er visst alt utstyr veldig nytt og moderne.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Jeg fødte der.. Hadde en igangsatt fødsel pga begynnende svangerskapsforgiftning. Jeg var fornøyd med alt og alle der. Fikk god oppfølging både før og etter fødsel. Jenta mi blei født med stramt tungebånd, og pleierne sørget for at det blei klipt tidlig.. Det eneste jeg ikke var helt fornøyd med var alt styret med amming og sånt.. Siden jeg var inovativ og vesla ikke klarte å lage nok vakum i munnen, skulle jeg ønske de f.eks hadde foreslått brystskjold og ikke bare skulle ha henne til å die.. Hu nekta til slutt å åpne munnen, og et par dager etter vi kom hjem startet vi med flaske.. Men de var veldig flinke ellers, og var gode støtter. Så mitt neste barn hvis det blir flere kommer nok også til å bli født der.. Rommene var også veldig fine.. Mange koselige pleiere og jormødre..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Fødte der for ett år siden. Fine lokaler og sikkert mange koselige jordmødre. Barsel var ett mareritt. Hvis du elsker å amme fra første stund, får du nok et supert opphold ettersom min opplevelse var at dette var det eneste som var viktig. Det er også et sykehus med ett utrolig stort inntaksområde, og derfor ofte overbelegg. Pleierne har dårlig med tid og det var ikke vanskelig å skjønne etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 jeg fødte der i sommer, bare gleed deg... håper du får den jordmora jeg hadde! Alt er fint og bra der... Ikke noe spes som er verdt å klage på igrunn..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Veldig fornøyd med både min fødsel og mitt opphold på barsel ved Ahus Lykke til med fødsel!
*Smiley* Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Fødte på det gamle A-hus.Var kjempefornøyd!Eneste minuset der var 4 manns rom , men det har de ikke lenger. Nå har jo barselhotellet åpnet , så hvis man er frisk får man jo enerom der:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2010 #9 Skrevet 26. november 2010 Hi her. Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Gleder meg til det er min tur ! Har aldri ligget på sykehus før eller så er jo litt kos og få tilbakemeldinger på at det er et greit sykehus ¨å føde på. Hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå