Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Tenkte besteforeldrene til jenta vår skal få en kopp hver som hun har malt på. Hva heter malingen jeg må bruke da? Og kan jeg bare kjøpe hvilken som helst kopp? Aldri gjort dette før så Tenke også å lage trolldeig som vi skal male og strø glitter på å bruke som julepynt evnt gi bort det også. Sånn blir det når mannen kræsjer bil og ødelegger tv rett før jul Hjemmelagde julegaver
Gjest mphs Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Glassmaling. Det kan du kjøpe hos panduro.
Gjest mphs Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Disse koppene fikk vi male på sist vi var på Ikea rett før farsdagen. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60143992 Det ble veldig fint.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 23. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2010 Okei. De koppene har jeg faktisk. Men er litt langt å dra til Ikea for å kjøpe helt nye. Driver å lurer på om jeg skal kjøpe glass og få henne til å male de så kan de brukes som lykter. Kanskje finere.. hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå