Gjest Mammamoms Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Vi skal både ha familieselskap og siden barnebursdag. Barnebursdagen blir i alderen 1,5 til 3 år. Er det noen som har forslag på en aktivitet vi kan gjøre utnom å spise? Takk, takk :-)
MathildeC Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 De trenger nok ikke aktiviteter når de er så små, men hva med "fiske-leken" (får noe på hyssingen bak et laken) eller rett og slett noen synge-aktiviteter som bjørnen sover.. skattejakt går kanskje selv om de er små?
Gjest Mammamoms Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Helt ærlig hadde jeg egentlig ikke sett for meg noen spesiell aktivitet,men så var vi nettop i en annen 2-årsdag og der hadde de fiskedam. Tenkte bare om jeg kunne funnet på en annen liten, enkel sak å gjøe, men så helt superviktig er det ikke:)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Barna er kanskje for små til å ha slik hvit papirduk og tegnesaker slik at de kan tegne rett på duken? Ikke sikkert tusjer, pentøy og ettåringer blir suksess... Hva med slageren "kline-muffins-på-steder-ingen-skulle-tro-at-muffins-kunne-klines"? Men den er jo spiserelatert... Jepp, jepp, nå har du nå fått en dytt ihvertfall, lykke til med feiringen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå