Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Bror satt over penger til meg på fredag. Han har postbanken, jeg har en annen bank. Burde ikke de vært inne nå, eller kan det ta så mange dager?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Slikt gjøres ikke i helg;) Gjort i dag. Du har de sikkert i kveld/morgen!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Okey, godt å høre! Takk for svar )
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Det tar normalt over natten, det... Jeg overførte penger igår til ei dame jeg skulle kjøpe noe av, hun hadde ikke samme bank som meg, og de var på kontoen hennes idag, Er du hundre prosent sikker på at overføringen er gjort (broren din, stoler du på?) så er det kanskje postbanken som er ekstra treige, men hvis du ikke stoler på at det er gjort så hadde jeg bedt om kvittering..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Jeg har postbanken og de er litt treige synes jeg. Tar fort 3 dager midt i uken ved overførsel til annen bank.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Okey, takk for svar! Ja stoler på bror ) Ser det an til i morgen da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå