Gå til innhold

Hva er det med dere som bare slenger ut drittkommentarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driter i om folk er anonyme eller ei, men hva er poenget med å kun slenge ut drittkommentarer og fortelle at HI juger og de som tror på henne bør søke hjelp??

Jeg skjønner ikke hva som er vitsen med det. Ser jo at poenget deres sannsynligvis er at dere kjeder dere og at dere ønsker å provosere, men for noen av de som skriver her inne er dette blodig alvor. Hvorfor skal dere da komme med standar "mobbe-kommentarer"? Ville dere gjort det hvis noen av deres venner eller kjenne hadde fortalt dere ting det blir skrevet om her?

Sannsynligvis ikke, dere hadde enten vært støttende og forståelsesfulle ellers ville dere kanskje bedt om å ikke bli blandet inn i situasjonen.

Vi kvinner er våre verste fiender, og jeg synes det er så utrolig trist at man ikke klarer å verken glede seg eller føle empati når andre kvinner trenger det fra oss.

Dagens utblåsning fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke heller konsentrere deg om saken framfor å slenge usaklig dritt til dem som har gode grunner for å tvile på denne HI? Det er og blir tenåringsfjas. I den grad det er en kjerne av sannhet i det, har vi kun hennes versjon å holde oss til. Og enda viktigere: det er et rent privat anliggende. Det er egentlig ikke et diskusjonstema for oss i det hele tatt, så lenge vi ikke kjenner dem godt.

Skrevet

90% av det som postes på dette forumet er tull. Det burde vel jeg vite, jeg poster en stor andel av det selv.

Skrevet

Mange med store fritidsproblemer her og som synes de får for lite oppmerksomhet i hverdagen, egentlig er det synd på dem ;p

Skrevet

Uten dem hadde det ikke vært noe forum her.

Skrevet

Å joda, det hadde det nok. Et mye bedre forum.

Skrevet

Uffa meg... jeg angrer på at jeg la det ut... Jeg er 33 år og samboeren min er 34. Høres nok ut som tenåringsvas, men det er det ikke denne gangen, desverre.

Melder meg ut, dette tok visst helt av, og jeg beklager!

Tror det er like greit dere legger denne saken død, jeg er full av fortvilelse, og burde aldri ha lagt dette ut på dib.

Ha en fin dag alle sammen, jeg logger ut og kommer ikke til å svare noe mer her i dag.

Stor klem til alle dere som har sendt meg gode ord og tanker!:)

Skrevet

Jeg flirer egentlig litt av alle sammen her nå.

Eller...ikke av DERE, men hele konseptet med nettsamfunn.

Det er jo bare sånn det er.

Eller blir.

Uansett hvordan man legger det opp, når man vises som en anonym (med nick eller uten) vil man finne både lystløgnere og drittslengere i slike forum.

Foruten lystløgneren og drittslengeren, har vi dette med at man må forstå bare utifra hva folk skriver, mange tar ikke inn humor og ironi overhodet og lager en krangel istedet.

Alle er vi forskjellig, noen liker å dele med seg av alt mulig, vi andre kan velge om vi blir med på leken eller ikke.

Noen blir forskrekket over folk som bruker store bokstaver i sine julehilsener, for eksempel.

Hvilket jeg finner mye mindre aktuelt å ta opp i et slikt forum, enn at en samboer antagelig er utro.

hahahaha...vi mennesker, altså.

Tenk om det kunne bli fred på jord, dere!! :):):)

Skrevet

Jeg er helt enig!

Det kommer ekstremt mange stygge kommentarer fra folk. Og det virker som enkelte ikke har, over hode, noen tanker om hvordan en situasjon er bak selve innlegget.

Jeg leste nettopp en kommentar der det stod '' Det er ikke mobbing, men fakta. kom deg til en psykolog å bli voksen''

Ærlig talt ?!

Mange innlegg her inne kan være til å klø seg i hode av og man trenger ikke alltid være enig. Men hvorfor ikke bare holde drittkommentarene for seg selv ? Jeg syns det er så unødvendig.

Det virker som det er om å gjøre å være hakket bedre enn alle andre mødre der ute i verden til enhver tid. Endten det gjelder lørdagsgodteri, bhg-/ikke bhg, unge eller eldre mødre, godt betalt arbeid og ikke, alenemødre og ikke, skrivefeil/dysleksi.

Nei, fysj, har alltid opplevd så mye mobbing på ett nettsted før, som det er her inne!

Skrevet

Oppfordringen om å oppsøke psykolog var en av de få her inne som var ærlig og oppriktig ment, i motsetning til det øvrige tøvet. Det er ikke mobbing, men en oppfordring om å gjøre noe aktivt for å bli mer voksen.

Skrevet

Signerer HI og Aprilbaby!

Er det noe dib damene er gode til, så er det å rakke ned på andre. Hvorfor kan man ikke være uenige uten å slenge dritt?

Skrevet

Makka Pakka, Akka Wakka, Mikka Makka Moo!

Skrevet

Enig. Det er altfor mye usaklig drittslenging mot dem som har en annen oppfatning av HIs situasjon enn hennes godtroende og dumsnille "søstre" her på Dib.

Skrevet

Jeg tror det er halvfeite damer, som har altfor lite sex. Greit å få ut litt frustrasjon på uskyldige mennesker som de aldri vil møte. Glad jeg er slank og har masse sex, for jeg har ikke noe behov for å være ekkel med andre :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk MÅ kommentere om de bare har dritt å skrive? Kan dere ikke bare la det være om dere ikke har noe hjelp eller støtte å komme med? Da blir det kanskje ikke like morsomt å skrive tulleinnlegg for de som ikke har bedre ting å bruke tiden sin på.

Men jeg har jo lært at det ikke er vits i å si noe til de usympatiske her inne. Da er det bedre å ta opp diskusjonen med veggen her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...