Treningsmamma har født ♥ Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor må jeg gå inn her å sjekke i tide og utide. I morgen går jeg inn i uke 6- dette var uken jeg mistet sist. Kjenner jeg er kjempe bekymret for at det samme skal skje nå. Jeg var ganske positiv tidligere denne uken, men akkurat nå føler jeg tiden går så sakte og jeg er evigheter unna. UL om 3 uker. Dette føles så vanvittig lenge til. Vi ble gravide med prevansjon og det passer egentlig ikke så godt med nr 3 ennå, men du verden hvor fort man omstiller seg og virkelig vil beholde den lille spira i magen Hvordan får dere tiden til å gå?
fjotteline Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 tiden går veldig seint her også... prøver å¨ikke tenke på at er gravid, men jammen ikke lett det heller:) hehe skal også på ul om 3 uker. spent. ja det er rart som man omstiller seg. skjedde mye fortere her enn vi hadde trodd og derfor ble det litt av noen omrokeringer... hehe men koselig uan sett:)
katrineev Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 hvordan har dere fått ul så tidlig? jeg har så lyst på ul og hadde betalt for det om jeg kunne, men virker ikke som det er noen i nærheten som gjør dette :S
Lykketroll :) Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 Hei Kjenner meg så igjen!! Er i uke 6 og nærmer meg den tiden det gikk galt sist gang. Ukene går i sneglefart!! Skulle bare ønske at jeg kunne fått bekreftet om det er et hjerte som slår. Tiden går ikke akkurat raskere med å være på nettet, men gud så vanskelig det er å holde seg unna. Lykke til.
Bebis Nr. 3 :-) Skrevet 25. november 2010 #5 Skrevet 25. november 2010 Heia, Har aldri mistet før og har to fine svangerskap bak meg, men det gjør jo bare at jeg tenker at nå er det sikkert min tur å miste.... Er i uke 6+4 og overtolker alle signaler. Mener brystene plutselig har blitt mindre igjen, og de er heller ikke så ømme lenger. Kvalmen var borte i dag tidlig også, pyton greier dette... Tror jeg skal gjøre som dere jeg også, bestille time til privat tidlig ul :-) Masse lykke til alle sammen :-)
babylovve Skrevet 25. november 2010 #6 Skrevet 25. november 2010 Kan man få tidlig UL hvis man har mistet sent i uke 12 en gang tidligere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå