Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Sjekka konton, 200 kr! Lønningskontoret skylder meg ca 3000 kroner, men kommer absolutt ingen vei med dem! De påstå at de hadde utbetalt meg for mye i forrige mnd ( 4000 kr og noe etterbetalt, også hadde de visstnok ikke trekt skatt av det) Sjekka konton, og det eneste de har utbealt av etterbet. i forrige mnd er 2700 kroner.. Da har de mao trekt skatt av de 4000 kronene i forrige mnd. Dette beløpet har de TREKT meg på denne lønna, fordi de påstår hardnakket at de ikke hadde trekt nok skatt i forrige mnd. Har ringt de sikkert 10 ganger og kommer ingen vei med dem. Sjefen sier hele tiden han skal fikse opp med de og blablabla, men han har f*en ikke ringt de og ordna opp.. Huff.. Han sier han skal ordne opp med de, men dte blir aldri gjort. Blakk til barnetrygda i neste uke! Neste lønn kommer ikke før 10 Des. Dette er andre mnd på rad lønningskontoret har klussa til lønningen min. Alt av penger har gått til regninger og mat, så noen få tusen hjelper på for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Uff... ikke lett dette! Er du alenemamma? Viss ikke har du kanskje en bedre halvdel som kan hjelpe deg? Har du mye mat i frysen? I så fall, vær kreativ og bruk det du har der og i skapene. Utrolig hvor mye mat man egentlig har liggene som er fult spisbart... Og de 200kr kan du jo bruke på brød og pålegg. Kjøp first price eller andre billigmerker. Ellers råder jeg deg til å sette opp et budsjett med fast sparing, så slipper du forhåpentligvis sånne smeller som dette igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå