Gå til innhold

etterlyser lovina:)


lesøk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann lesøk :) Så koselig å bli etterlyst ;) Så at du fødte lenge før meg, ble ekstra kjedelig å vente da. Fikk en nydelig gutt i går, alt gikk kjempefint. Ligger på barselhotell nå og bare nyter synet og lukta av baby. Er så ubeskrivelig deilig. Fødseleln gikk fort og greit. Hvordan gikk det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig å høre,gratulerer masse med lille gutt:)!!!har han fått navn forresten?det gikk fortere enn jeg forventet og:)ellers begynte først kynnere tidlig 11.11,som forandret seg til rier etterhvert.men de var uregelmesige og værte ikke så lenge,helt til vi la dattera vår til sengs,og jeg komanderte til min mann,at nå skal vi kose oss;)etter det så begynte ting å sje.så slimpropen gikk kl 23 og vi var på føden kl 24.lille gutt ble født 3.04:Ddet eneste som var litt dumt og helt unødvendig(som viste jo seg etterpå)at jeg spurte om epidura i ett tiden(det var ikke noe som sjedde med åpning på en time,så jeg fryktet et det skulle ta lang tid-dumme meg;)og anastesilege klarte å gjøre feilog stakk for langt.dermed fikk jeg spinal bedøvelse,fikk ingen følelse i begge beina,bloodtryket falt,fikk motgift mot bedøvelse,etter tre kvarter ble "normalt"igen og en time senere ble lykkelig tobarnsmor:)det som var dumt med hele dette at jeg fikk spinalhodepinne etterhvert,når man kunne ikke snu hodet og måtte ligge flat.fikk behandling som het "blood patch" ,2 ganger når de måtte stike hull i ryggen og sprutet min egen blood for å "reparere".derfor lå vi på barsel i 5 dager.det verste med det var at jeg kunne ikke ta vare på babien,og kose med ham og nyte synet av ham,så det kom en del av barseltårer:(men nå er vi hjemmet og er bare kjempe lykkelig:))så deilig å bare se på lillegullet,og sjifte bleie og bade ham og alt det der er bare kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, da har du hatt det litt tøft, selv om det gikk bra :) Godt å høre at dere koser dere nå :) Her startet første rie kl 01 på natta, men gikk og la meg og sov stundevis fram til kl 05. Da måtte jeg opp pga riene begynte å bli tettere (5 min i mellom) og vonde. Vekte mannen og vi dro til sykehus, lang vei å kjøre så var ble ikke innlagt før kl 10.30. Hadde da bare 2 cm åpning, men ble strippet til 4. Riene ble tette og vonde, og kl 13.30 vare det bare 5 cm åpning, så jeg kjente at det begynte å bli uutholdelig. Fikk litt lystgass. Gikk fort etter dette, sa til jordmor at jeg måtte på do ;) Hun sjekket med da og sa at her er det bare å presse. Presset i et kvarter og kl 14.50 var lillegutt ute. Jordmor fikk litt travelt da det gikk så fort, hun hadde ikke gjort klart til å ta imot da hun trodde det ville ta lengre tid. Ble sydd endel sting, men det går helt greit. Kom hjem i går, og det var så deilig, føler at jeg har fått hvilt meg nå. Så livet er bare deilig, koser med lillegutt. Barseltårer kan jeg skrive under på at det er her også, selv om jeg ikke har noe å gråte over ;) Kan sitte å se på lillegutt og så renner tårene fordi jeg syns han er verdens nydeligste og så uskyldig og hjelpesløs :)

Masse klem til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...