Gå til innhold

Middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Winerpølser med brød,lompe,rekesalat,rå løk,sprøstekt løk ,ketchup,sennep og majones og salsa :)

Mmmmm, gleder meg til middag .

Skrevet

Jeg har faktisk lyst på fiskeboller i hvit saus! :) Med mandelpoteter....

(det lager jeg ALDRI hjemme, sikkert minst 8 år siden sist jeg smakte det!)

Skrevet

Vi skal ha kylling i sursøt saus med ris til.

Skrevet

Venter på at pizzadeigen skal heve. Italiensk pizza med spekeskinke, fersk mozarella, tomat og salat her :)

Skrevet

Har bakt bagels i dag, så det blir bagels med stekt bacon, ost og tomat, gratinert i ovnen, med stekte grønnsaker til :)

Enkelt og greit når man har en mann som er mye på farten og selv ikke har så mye energi til overs ;)

Skrevet

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Hjemmelaget.

Skrevet

Her blir det laks med potetbåter, grønnsaker og hollandaise :)

Skrevet

Joikakaker med potemos og grønnsaker :o)

Skrevet

Stekte karbonader med poteter, brun saus,råkost og stekt løk:)

Skrevet

Vil ha jeg også Småsporvinj gjeng på tryne!!!! Når åpner serveringen:)

Skrevet

Her blir det wienerpølser og potetmos :)

Mannen jobber overtid i dag, så blir bare meg og 2-åringen som skal spise, og da gjør vi det enkelt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...