Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Winerpølser med brød,lompe,rekesalat,rå løk,sprøstekt løk ,ketchup,sennep og majones og salsa Mmmmm, gleder meg til middag .
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Jeg har faktisk lyst på fiskeboller i hvit saus! Med mandelpoteter.... (det lager jeg ALDRI hjemme, sikkert minst 8 år siden sist jeg smakte det!)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Vi skal ha kylling i sursøt saus med ris til.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Venter på at pizzadeigen skal heve. Italiensk pizza med spekeskinke, fersk mozarella, tomat og salat her
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Har bakt bagels i dag, så det blir bagels med stekt bacon, ost og tomat, gratinert i ovnen, med stekte grønnsaker til Enkelt og greit når man har en mann som er mye på farten og selv ikke har så mye energi til overs
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Hjemmelaget.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 Her blir det laks med potetbåter, grønnsaker og hollandaise
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Joikakaker med potemos og grønnsaker )
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Stekte karbonader med poteter, brun saus,råkost og stekt løk:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 Vil ha jeg også Småsporvinj gjeng på tryne!!!! Når åpner serveringen:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #13 Skrevet 23. november 2010 Her blir det wienerpølser og potetmos Mannen jobber overtid i dag, så blir bare meg og 2-åringen som skal spise, og da gjør vi det enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå