Nr 2 på vei <3 Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 En gutt til ser det ut til <3 Ganske greit siden de blir så tett ) Alt så ut til å være i skjønneste orden der inne heldigvis, lå å strakte og lata seg der inne, hehe... ELSK ! 2 suuuper lykkelige foreldre nå !!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer såååå mye med en liten prins til, skal på UL om 1 uke jeg, er 17+0 i dag, så håper babyen ligger sånn til at vi får se om det er jente eller gutt som skjuler seg der inne... Må ha vært en fantastisk opplevelse!!! Grattis nok en gang Klems
Nr 2 på vei <3 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Takker og bukker Først lå navlesnora nellom bena og skjulte det meste Men så snudden den litt på seg og avslørte en muuulig snurrebass, hehe
Mikatta Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Gratulerer så mye med en skjønn liten prins! ) Skal på ny UL imorgen, på ordinær UL så ville ikke lille vise seg og det lille vi fikk se sa jordmor med usikkerhet at det var en jente, men håper huleboeren er mer medgjørlig imorgen:) Er så spent! Lykke til videre i den spennende ferden:)
Nr 2 på vei <3 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2010 Tuuusen takk !! Lykke til til deg på neste ul ) Jeg skal i uke 27 å få 3D ul, for å dobbel skjekke, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå