Piipii Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hvor laster dere ned filmer? Og kan man få med norsk tekst? Og er det enkelt, hehe. Jeg er helt grønn på dette, men vil gjerne lære meg det:) Mannen skal reise bort og trenger et sted hvor han kan laste ned filmer fra:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Finnes mange steder du kan gjøre dette for en OK pris. Lovlig også. Cdon.com har filmutleie, de legger også ut en film eller noe i uka man kan se gratis. Om du er avhengig av norsk tekst tror jeg nesten du må regne med å betale for det, iallefall om du ikke har peiling i det hele tatt på hva du driver med.. Dra til noen veninner og lån litt DVD'er, du!
Piipii Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Jeg vil ikke leie, men laste de ned så jeg har de. Han skal jo ikke akkurta ha med seg dvd spiller når han reiser, så må være et sted hvor vi kan laste de ned. Selvom jeg ikke har gjort det før, må det vel gå ann å lære seg det?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Joda, og jeg gjør det selv så det er ikke som om jeg prøver å være samvittigheten selv her, men det er faktisk ulovlig så det er vel derfor jeg ikke helt liker å bare brette ut til deg hvordan du skal gjøre det. Det innvolverer å laste ned et program og deretter finne nettsider der du kan laste ned bittesmå filer som linker til en film. Disse åpner du i nedlastningsprogrammet og så får du lastet ned filmen. Om ingen andre svarer deg kan jeg sende deg en PM med detaljer, men vi får se hva du får av svar først.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 du kan laste ned bittorrent og så bruker du det som nedlastingsprogram, men du må da inn på www.isohunt.com eller www.thepiratebay.com og hente filmene, dette er ganske enkelt. står download torrent som man bare trykker på. man kan være heldig og finne filmer med norsk tekst, men når de legger ut filmer der slik man kan laste de ner så tar de vekk alt de kan ta vekk(uten at det går utover filmkvaliteten) slik det skal gå fortere og laste ned. Men en del filmer kan man få med engelsk tekst.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Du trenger jo ikke dvd spiller selv om du faktisk betaler for det du ser på! Anonym 13:00 kan du forklare hvordan leiefilmene til cdon fungerer?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Nå har jeg aldri leid film på cdon, men jeg har brukt deres gratisfilmtilbud og det fungerer på samme måte. Da tar man bare å går inn på denne siden: http://downloads.cdon.com/index.phtml?action=nav_page&navigation_id=23740&country=no Du må ha en cdon-konto (helt gratis, ikke noe styr med det) og så legger du gratisfilmene i handlekurven, "kjøper" dem og så får du tre valg: Enten laste ned slik at du kan se når og hvor du vil, eller se film med pc og windows media player i nettlerser eller se film med pc eller mac med silverlight. Enkelt og greit. Jeg regner med at det å leie en film fungerer på helt samme måte, bare at du betaler for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå