Gå til innhold

Hvordan fridde han til deg? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere har noen solkinnshistorier til meg? :)

Hvordan fridde han, var det en overraskelse, hadde han kjøpt ring på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe han fridde på den mest uromantiske måten man kan tenke seg. Vi satt ved middagsbordet og diskuterte navn til baby'en vår. Så kom det plutselig "du kan jo få etternavnet mitt du og, om du vil?"... Litt etter kom det "hmmm ikke helt slik jeg hadde tenkt til å fri da, men".

-Helt typisk han! Og jeg elsker han :-)

Skrevet

Hehehe, det er jo litt søtt likevel da!! :) Det kom iallefall rett fra hjertet, selv om det ikke var planlagt i lang tid!

HI

Skrevet

Veldig lite romantisk...

Vi hadde diskutert forlovelse en stund, men hadde ikke bestemt når. En dag jeg kom hjem fra jobb (før vi fikk barn) hadde han laget middag (helt vanlig enkel middag). Mens vi satt å spiste spurte han om vi ikke "like godt skulle forlove oss i dag?". Jeg ble litt paff, men svarte ja. Så dro vi ut sammen å kjøpte ringer, og dagen etter var vi ute på restaurant og spiste en bedre middag :)

Veldig lite romantisk altså, men han er ikke typen til de voldsomme romatiske frieriene, så det ville nok blitt veldig kunstig om han skulle arrangert noe slikt. Jeg elsker han utrolig høyt, nå er vi gift og har to barn :) Kanskje kommer det enda en til om ikke så lenge, er det vi drømmer om :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i omtrent to måneder og hadde hatt oss en ekstra hyggelig hyrdestund, tror han syntes det var så godt at han nesten ble litt rørt og revet med av øyeblikket - for da vi lå der slitne, svette og lykkelige så utbrøt han: "Gift deg med meg! Vær så snill!" He-he, må le litt når jeg tenker på den situasjonen idag :) Det tok nøyaktig to år før vi faktisk giftet oss, da. Kom en graviditet, fødsel, flytting osv. i veien for at det kunne skje tidligere. Vært gift i drøyt 4 år nå.

Skrevet

Vi var ute en kald februarkveld. På vei til butikken på fots eller noe. Det snødde kraftig og mens vi gikk over en bro stoppet han meg under et gatelykt og spurte meg om jeg ville gifte meg med ham. Det var ikke planlagt, han hadde ikke en ring til meg, men det kom tydeligvis rett fra hjerterota og var kjemperørende. Han sa også mange vakre ting. Nå, nesten 2 år senere er vi lykkelig gift. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...