Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg føler meg så heldig. Jeg kan faktisk ikke peke på noen mindre gode egenskaper ved min kjære. Han er snill, raus, gjør alt for oss, forteller meg ihvertfall en gang om dagen hvor høyt han elsker meg, og hvor mye jeg betyr for ham. Han får faktisk tårer i øynene når han ser på meg noenganger eller snakker om hvor mye vi betyr for ham. Han gjør masse husarbeid, er gentlemann ( kommer alltid med et glass brus til meg, en kopp varm drikke etc. hvis jeg setter meg ned). Blir det tomt i glasset så heller han alltid opp til meg med engang når det blir tomt:)) Han holder alltid hardt rundt meg om natten, og får meg til å føle meg trygg og så uendelig høyt elsket! I tillegg til dette er han langt over normalt kjekk, svært intelligent og har en godt betalt jobb med lederansvar. Han er den som lett kunne vært en som ble "høy på pæra". Istedet er han min vakre, litt sjenerte, fantastisk snille familiemann! Jeg elsker alt ved deg elskede! Elsker alle samtalene våre, elsker hvordan vi kan ligge sammen å prate på natten, elsker hvordan du alltid er ved min side og verner om oss, elsker å ligge inntil deg og fortsatt elske med deg nesten hver natt. Elsker å se deg komme inn døren når du kommer fra jobb, å se hvordan du kommer mot oss. Elsker at jeg kan være helt meg selv, og se den forståelsen og omsorgen du viser for meg når jeg er sliten og sår. Elsker hvordan livets tyngre dager blir så ubetydelige sammen med deg. Elsker alle de flotte fine kveldene vi sitter sammen alle sammen og spiller spill og ler sammen.. Elsker hvordan du bretter pleddet rundt meg på kvelden og lar meg se på alle de såpedokumentarene jeg vet du egentlig ikke liker. JEG ELSKER DEG så inderlig høyt!! Jeg håper alle finner den lykken de fortjener i livet. Møt livet med et smil, stå i de tunge stundene og tenk at du vil komme styrket utav det. Se på alt det fine du omringer deg med. Livet er til for og leves og nytes, i kjærlighet!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Akkurat som om jeg skulle skrevet dette selv
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Henger meg på denne, akuratt sånn er min å Elsker han <3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 heldiggriser!! Kunne ønske jeg fant en slik mann, som virkelig ser meg og elsker meg for den jeg er.. men det har jeg lett lenge etter, og tror jeg må ta til takke med litt mindre... dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå