Gå til innhold

Dere som har angstanfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen blir du da?altså skjelven,svetter, osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg hadde angstanfall flere ganger her en sommer for mange år siden, og jeg kan fortelle deg at du vet det når du har det!

Du blir ikke bare skjelven altså, da kan man også få pusteproblemer(ikke noe farlig). Og du blir redd,skjelver,svetter,gråter og så vet du ikke en gang hva du er redd for(panikkredd), og du kjenner det begynner i kroppen og vet at nå kommer det, og det kommer ut av det blå. Trenger ikke være redd noe spess heller. Men er godt mulig jeg beskriver panikk-anfall her da? Er usikker. Men godt det er det ikke! Og klem skal du ha om du har det!

Skrevet

Jeg blir jævlig rastløs. Kortpusta, svett, anspent så rygg og nakke verker.

Skrevet

Har heldigvis fått hjelp og er over anfallstiden (bank i bordet!). Men det var ikke noe moro med angstanfall! Hyperventilering, skjelven, gråter, og så hender det at alt bare blir hvitt. Blir som en robot, gjør ting uten at jeg vet hvorfor eller klarer å stoppe det. Utslitt etterpå og kan sove i timesvis. Ganske guffent...

Alle opplever det vel forskjellig, men som det er nevnt over her, hvis du får det så vet du det!

Skrevet

Takk..Tror det er det jeg har av og på også.Når jeg legger meg snører halsen min seg sammen og jeg blir brå tett.vann hjelper noe og kald luft,jeg får vond på ventresiden av brystet og synes det er vanskelig å puste og da får jeg panikk.Har døds angst tror jeg.. og føler at alt som feiler meg er påbegynnene dødssykdom.hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...