Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Hvor langt over termin ble dere satt igang. Hvor mange kontroller hadde dere etter egen termin. Hvordan oppførte barnet seg i magen mot slutten?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 6 dager over rakk ingen som normalt,men litt mindre bevegelser
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 - Satt igang 13 dager over termin, kom ut en dag etter det igjen. - 1 - Oppførte seg som normalt. Kjente bevegelser, bare litt mindre pga at det jo var trangt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Hei Er ikke sikker på hva du mener meg egen termin, men jeg ble satt igang 13. dagen etter termindatoen, så jeg gikk ikke på overtid. Jeg hadde ingen kontroller før den tid, jeg var inne på overtidskontroll den dagen jeg ble satt igang da jeg ville begynt på overtid dagen etter. Babyen hadde det helt fint, oppførte seg som vanlig, han var rolig i magen hele veien igrunn. Jeg ble satt igang fordi det var kapasitet på avdelingen. Resultatet ble en unaturlig og lang fødsel med mye styr og komplikasjoner som halebensbrudd, stort blodtap, narkose og operasjon, så jeg skal aldri noen gang igangsettes igjen! Hadde jeg visst det jeg vet i dag og hva forskning viser om igangsetting hadde jeg nektet å blitt igangsatt da jeg ble, men nå er det gjort og jeg har lært!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Ble satt igang 8 dager over pga litt lite fostervann. Hadde kontroll på termin og 7 dager over termin hos fastlege. Overtidskontroll på sykehuset 8 dager over Barnet oppførte seg helt som vanlig, merket ingen forskjell.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 jeg ble satt igang 15 dager over ul termin og 23 dager over mens termin.men etter1,5 døng på kur ble det ks for igangsettingen virket ikke på meg. jeg hadde kontroll en uke over ul termin og 13 dager hadde jeg stripping og ul kontroll på sykehuset før jeg ble sendt hjem igjen og måtte komme igjen på 15.dagen. barnet beveget seg greit men veeeeldig trangt kan man si.. alt gikk fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå