Gå til innhold

innekatt til utekatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurte på om det er litt for kaldt til å gjøre to innekatter på 6-7 måneder til utekatt nå?

Mvh. Cathrine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er min personlige mening! Det er kaldt ute nå, og de har tross alt vendt seg til å være inne! Da kan man ikke bare stenge de ute liksom.. Hva er grunnen?

Skrevet

Hei ;) vi fikk et kull kattunger på september og nå som de begynner å bli mer selvstendige slipper vi dem ut.. er ikke ute lenge av gangen enda.. men regner med det blir etterhvert.. så tror ikke det vil ha noe å si på dine katter, kan jo se det ann litt, og prøve deg fram.. for du vil fort merke om de trives ute eller ikke.. og ingen katter vil være ute i timesvis på vintern.. ingen av mine katter vil det ihvertfall.. ;) vinter pelsen vil jo da komme etterhvert som kroppen skjønner at det er kaldt ute.. ;)

Skrevet

Ja, de kan jo fint få gå ute litt av gangen selvfølgelig, jeg tenkte at HI mente at de skulle være ute permanent, og det hadde jo virkelig ikek vært bra!

Skrevet

Nei, tenkte bare noen få timer om dagen..spesielt den ene. Virker som de vil ut, og jeg vil ha den ene ut hvertfall. Løpetid så det er til å grine av.. har ikke sovet på et par netter nå.. hadde tenkt å vente til våren. men m det maset der så tenkte jeg å heller starte nå. Vil bare ik at de skal fryse ihjel! eller lide. :)

Skrevet

katter er veldig selvstendige dyr som klarer seg godt selv, så lenge de kommer inn når de ber om det er mye gjort.. for de vil ikke være ute hvis de synes det er ubehagelig, og kommer de ikke inn når det passer dem finner de seg lett en plass å holde varmen til døra åpnes ;) aldri vært noe problem her.. heller andre veien.. mer innekatter om vintern.. går bare rundt huset for å tisse og inn igjen ;)

Skrevet

Vi har 5 katter nå og katteluke, det er genialt det!! De er sannelig ikke mye ute om dagen nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...