Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Har levert inn søknad på arbeidsavklaringspenger,og de sa jeg kunne sende meldekort med en gang.Men når jeg går inn står du har ingen tilgjengelige meldekort? Kan jeg ikke sende da?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Nei,de sendes i ettertid, så det er nok ikke generert noe meldekort til deg enda. Bare følg med på "din side" så dukker det nok opp der etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Vet ikke om det hjelper, men jeg var sykemeldt en periode og skulle gå over til arb.søker med meldekort. Jeg fikk ikke opp noe meldekort og etter 14 dager tok jeg kontakt. De sa at de ikke hadde av-aktivert sykepengerfunksjonen. Hadde aldri fått meldekort tilgjengelig hvis jeg ikke hadde tatt kontakt. De må gjøre det manuelt.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Takk for svar Jeg følger med hver dag!! HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Jeg fikk dagpenger en kort periode i 2003,så det gikk an og bruke samme passord for og komme inn på min side.Har oppdatert cv. Står at det ikke er noen meldekort tilgjengelig.Under status står det:til behandling. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå