Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Jeg og samboer har ett barn på 7 år, jeg merker jeg begynner og få lyst på en til. Samboeren min er helt uenig han vil ikke ha flere barn. Hva skal jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Alternativet er vel da å finne en ny mann
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Sett deg ned og snakk med ham. Hva er grunne til han ikke ønsker seg flere, hva er din grunn for å ville øke familien? Kommunikasjon er nøkkelen her.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Enig med over - snakk med mannen din. Hvorfor vil han ikke? Hvorfor vil du? Vil du ha barn så mye at du er villig til å gå fra han?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Takker for svar. Jeg skal virkelig sette meg ned og snakke med han om dette. Nei ville ikke gått fra han uansett resultat, men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal snakke med ha, siden han er så sikker på at han ikke vil ha flere. Våres barn snakker også om at h*n ønsker seg søsken. HI
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Jeg pratet mye med samboeren min før vi bestemte oss for å få barn. Jeg forklarte han at jeg ikke ville følt meg fulstendig lykkelig om jeg ikke fikk bli mamma snart. Han ville vente men hadde forståelse for hvor mye det betydde for livskvaliteten min. Jeg fraråder deg derimot å "glemme" p-piller eller lignende da forholdet fort kan gå i vasken av den grunn. Lykke til Håper du har en like fortsåelsesfull mann som meg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå