Gå til innhold

Tidlig UL i dag


MegOgSkjønningen

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL i dag, uke 7+0 pga har hatt IVF. Så et lite hjerte som banket, fikk høre hjertelyden og så en ca 1cm liten strek som er fosteret. Alt var helt som det skulle være. Er ganske lettet nå, kanskje jeg nå klarer å slappe litt mer av og nyte dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå kan du puste ut! :))

jeg har også vært på UL i dag. Alt var fint hos meg også, og det er en stor lettelse.

 

Fikk med bilde av nurket også.. :) Jeg ble flyttet fram tre dager til 7+4, aner ikke hvorfor. Lille knøtt er 12 mm langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er også 7+0 i dag! Jeg skal til UL i morgen. Så flott at alt står bra til med fosteret! Har du fått time til 1. svangerskapskontroll? Jeg fikk beskjed om å ringe legen etter UL så skulle han sette opp en time. Jeg skal be om ny UL før det er gått 13+6. Skal sjekke nakkefolden på fosteret. Jeg er 38 år. Jeg både gleder meg og gruer meg til i morgen..... Jeg er så redd for at det skal være noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har time til 1. svangerskapskontroll allerede på fredag når jeg er 7+4 pga har litt av hvert som gjør at jeg får ekstra oppfølging gjennom svangerskapet så de får sjekket at alt er bra med meg og spiren. Skjønner godt at du gruer deg, var ganske skummelt. Men husk, statistisk sett er det absolutt størst sjanse for at alt er helt fint (lett å si, jeg er klar over det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...