mamma til tre prinsesserღ Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Trenger tips til smale barneseter som går ved siden av hverandre i bilen. 3 seter sammen i baksetet!
Fiffie venter nr 3 Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Hei. Dette er et puslespill! Vi får snart nr 3 og tenker å ha størsta (7år) bak meg i sitt Britax kid plus, mellomste (snart 2år) i midten bakovervendt i sitt Acta Graco Cosmic og miste bak føresetet i Britax Baby Safe plus i Isofix base. Det blir trangt, spesielt når størsta skal av og på med belet! Når vi valgte denne løsningen får vi brukt Isofix-festene + at begge de største jentene sitter slik at de får se DVD på lengre turer (noe som ikke hadde gått hvis størsta hadde blitt plassert i midten). Vi kjører Passat, og har 3-punkts belter i alle setene bak. Blir det for liten plass vil jeg tro løsningen blir å koble ut passasjer-airbag og ha babyen foran, og meg bak fører. Eller kanskje det kommer noen kloke ideer på denne tråden etterhvert?
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Vi har også Passat (06). Men får ikke plass med de setene vi har nå. Må se på andre løsninger. Bytte bil eller kanskje finne noen seter som er smalere enn de vi har. ???? Ikke enkelt det her...
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 23. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2010 Noen flere med 3 barn i baksetet??
trollmamma Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Ja nå har jeg 4 barn, snart 5. Men 5 åringen sitt i acta graco beltestol, 2 åringen bakovervendt i britax multitech, og babyen skal sitte i maxi cosi cabriofix. Vet det går med plassen ettersom vi har hatt det sånn før. Men kronglete er det.
Galskapens overhode Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 har en gammel ford mondeo st.vgn. 7åring besafe 123, pute m rygg 3 åring pute med rygg, husker ikke merket 0 år acta graco logico(?) kan festes med 2 pkt sele: senere acta graco duo logic, samme festet
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 25. november 2010 #7 Skrevet 25. november 2010 til lille i magen har vi en akta graco logico S (hadde den til storebror og var så fornøyde at vi kjøpte den samme denne gangen=) ) Til storebror på snart 3 har vi en akta graco cosmic comfort. Vi kjører en audi A6 avant (stasjonsvogn) men hadde god plass til begge setene i hyundai sonata personbil også.
emporium Skrevet 26. november 2010 #8 Skrevet 26. november 2010 har ikke ennå, men skal ha: 0: britax/volvo nyfødt isofix babysete 2: hts besafe izi combi bakovervendt 5: britax kidfix (beltestol)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå