Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Vi har ikke fyllt på parafin på 2 år nå, men siden vi enda ikke har fått rotet oss til å kjøpe noe varmepumpe (og det ikke er aktuellt i år) så får vi heller fylle på parafintanken! Har nå sett litt på nettet etter priser, men enste jeg klarer å finne priser hos er statoil og esso. På shell og yx finner jeg ingen priser, og jeg vil da ikke bestille mange hundre liter parafin uten å vite hvor mye de skal ha for literen?! Så det jeg lurer på da er- hvor har dere fått best pris? Lønner seg vel å skjekke litt mener jeg på.. Med den kulden som er meldt nå så er det greit å få fyllt på litt:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 vi har parafin og vedovn. vi bestilte fra esso, husker ikke hvor mye vi betalte men tror det var ca 25 øre literen pga vi er medlem i huseierens landsforbud. Du må bare ringe og spørre...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 25 øre literen? Jøss det var billig!! Tror kanskje du mener at du fikk 25 øre literen i rabatt? Ellers ligger jo prisene på 9-10 KR literen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå