Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 snuppa har klart å tisset ut voksiposen...hva gjør jeg?det er voksi urban (100 % ull innmaten)...står at den ikke kan vaskes i maskin..må jeg på renseriet?:S og hva kan jeg bruke ute nå i kulda i vogna?må vell bare holde oss inne:(
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Tror jeg vil anbefale deg å sende posen til rensing, ja. Har hørt om dem som har vasket den i maskin, da har den krympet. Trekket kan du ta av og vaske som vanlig i vaskemaskin:)
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Jeg har vasket Voksi Aktiv som også har ull inni i maskinen, det har gått helt fint. Men har ikke sentrifugert, husker ikke helt men har nok kjørt handvaskprogrammet.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 tro om jeg skal ta sjangsen å vaske den på ullprogram...hum...men hva kan jeg bruke imellomtiden?:S dyne er da ikke nok?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 vår voksi klassic har vi vasket i maskinen. tar foret ut og vasker det for seg. ullfor vaskes på ullprogram.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 Voksi classic og voksi urban er to forskjellige poser da... Hva med å vaske den ulldelen selv for hånd med milo eller ullrens som du kan få kjøpt på interiørbutikker? Der er jo bare babytiss:) Og ellers kan du kle snuppa godt, med dyner og pledd. Du føler deg frem skal du se! Stikk en hånd under dyna og kjenn ofte slik at du passer på at hun ikke blir kald:) Er ikke vits i å spørre andre om hjelp på det punktet der egentlig, for alle gjør så forskjellig, og ingen baby er like når de gjelder kroppstemperatur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå