Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 hvordan ser en dagsplan med mat ut for dere? hva spiser dere til frokost foreksempel?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 nutrilett bar med coffe slim er som regel min frokost. eller nutrilett bar med vanlig kaffe el te til lunsj er det knekkebrød med lettost el kalkun og avocado. middag er det mye forskjellig......mye linser og grønnsaker
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Hvorfor ikke spise f.eks tre grove knekkebrød med magert pålegg? Da får magen mer å jobbe med, du er mett lenger og det er mindre kalorier enn en bar... Og ikke minst, barene er DYRE! De sjokoladebarene er bare juks og fanteri!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 har også hørt at de barene er bare juks:S i tillegg så jeg noen leger på TV som sa at all slags kurer kan man bare glemme, det hjelper kanskje der og da, men de fleste legger på seg all vekta igjen etter kort tid...dem sa at det var bedre å endre livsstil og kosthold for resten av livet!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Har ikke noen dagsplan, men spiser når jeg er sulten. I går ble det Frokost: 2 hjemmelaget tebriks med 2 kokte egg, smør og majones Lunsj: Salat av kinakål, agurk, tomat, ruccola, reker, avocado og majones Middag: 2 hjemmelaget karbonader med tebriks under med kålsalat og litt ketchup på Som oftest har jeg ikke lyst på kvelds, men nå har jeg vært på julebord i helga og er på vei inn i ketose og er derfor mer sugen på noe enn normalt Kvelds: 1 hjemmelaget karbonader med tebriks under med kålsalat og litt ketchup på
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #6 Skrevet 23. november 2010 SLANKER DERE DERE MENS DERE ER GRAVIDE????? TENK for all del litt lenger! Tenk om barnet i magen ikke får det man trenger på grunn av at dere er opptatt av hvordan dere ser ut!!! Det kunne jeg aldri tilgitt meg selv. Dere har da nok av tid til å ta av noen kilo etter at ungen er kommet til verden. Skjerp dere jenter!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #7 Skrevet 23. november 2010 Eh..tviler på at det er noen over her som er gravide altså 09.34
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #8 Skrevet 23. november 2010 anonoymforumet er felles for både barn i magen og din baby. ;-) Derfor både gravide og ikke gravide her inne.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #9 Skrevet 23. november 2010 hm....en slik bar inneholder ca 200 kalorier....er ikke det greit da?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #10 Skrevet 23. november 2010 Spiser det jeg har lyst på, men i små mengder om det er usunt. Trener 3x3 timer i uka og går ned ca. 1-2 kg. Nå er jeg veldig glad i frukt ,salater og grønnsaker jeg da så spiser mest dette. Men har ikke noe mat oppsett jeg følger. Har prøvd å slanke meg mange ganger med å styre med maten men da bare sprekker jeg og går ned svært lite.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #11 Skrevet 23. november 2010 Jo, men det er jo et veldg lite måltid da.. Forbrenningen går ned!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #12 Skrevet 23. november 2010 Jeg går på Grete Roede, spiser: Frokost havregrøt av 40 g. havregryn og 170 g. ekstra lett melk Lunch 3 brødskiver med pålegg mellommåltid 1 brødskive med pålegg Middag 150 gram potet, ris eller pasta og 225 g. kjøtt/fisk. Grønnsaker og litt saus. Kvelds 2 brødskiver med pålegg. i tillegg spiser jg to lettyoghurter og et par frukter hver dag. Går tur hver dag og trener styrke en gang pr uke. Går ned 8-900 gram pr uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå