Gå til innhold

Når EL når to dager positiv EL test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne på dag to med positiv EL test,når faller egget da? Står jo fra 12-36 timer fra positiv test men når man får det fler dager da..

Står at man skal regne fra første dag noen steder og siste dag andre..

Noen som vet sikkert?:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann makeno4:-)

Man skal regne 12-48 timer fra første positive test....så kan man jo studere og tolke i alle himmelretninger....:-) Men jeg fikk alltid positiv på CB fertillitetsmonitoren i 2 dager, du har sikkert en sånn cb digital?? og de tror jeg gir positiv i 2 dager nesten bestandig... uansett jeg pleier og studere disse testepinnene for de får jo sånne to streker de også, og denne pp når jeg ble gravid så var den "mest positiv" første dagen og så begynte den å dale på fargen 2 dagen med positiv, derfor tror jeg at eggløsningen var på første dag med positiv og at den gir positiv 2. dagen også fordi man skal Hanki panki den dagen også i tilfellet egget lever noen timer..... uansett er det størst sjangse hvis svømmerne ligger klar der før egget slipper.

Denne gangen det funka for oss hadde vi sex annen hver dag da det nærmet seg el og siste omgang var på kvelden på første positive test og så ikke no etter det!! men jeg trengte jo litt hjelp da, for å få Pushet eggløsninga da...:-)

Veit ikke om du forsto hele "utredninga" mi??

Lykke til i alle fall og rister litt babystøv på deg jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...