Gå til innhold

HJELP!! dilemma jobb ell ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min har fått omgangssyken og kasta opp og hatt diare i hele natt¨..

problemet mitt er at jenta vår har hatt det samme og hadde siste diarre ladning i kveld noen timer før hun la seg(hatt 1 gang i løpet av dagen.). virker grei form nå.

det jeg lure på er om hun burde være hjemme en dag til ?

samboeren min er svimmel i tillegg og svimt av 2 gang alerede. tørr ikke ha henne alene hjemme med han når han er så dårlig..

og veit at ungen helst skal holde seg hjemme 48 timer etter symtomfri..

hva gjør jeg ?

hjemme med mann og barn ?

ell leverer ungen i barnehagen og lar mannen være hjemme alene?

er litt bekymret at han er så dårlig og nekte dra til noe lege selv om han e blitt verre..

det skal også sies at jeg jobber på sykehjem og vil jo ikke dra dette dit heller har vaska spy i hele natt og regne meg jeg selv kommer til og bli syk snart..

hjelp litt frustrert nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville blitt hjemme iallefall 1 dag for å se situasjonen an.

Skrevet

Jeg hadde definitivt blitt hjemme med jenta!!!

Hun må jo være hjemme litt til så hun ikke smitter flere ihvertfall.

Å være like sjuk som mannen din har vært er helt forferdelig. Så lenge dere har mulighet så bør jo du være hjemme. Han kan kanskje ta seg sammen, men det er mange timer å ta seg sammen på etter en slik sjau med besvimelser og det hele.

Skrevet

Jeg ville absolutt blitt hjemme. Tenk på hvor sliten og lite energi du selv har etter en runde med oppkast og diare. Så synes synd på jenta di hvis du sender henne i bhg dagen etter en slik runde.

Så ville nok vært hjemme og pleid mann og barn!

Skrevet

Hadde jeg prøvd å levere barnet mitt i bhg og fortalt at han hadde diarè siste gang kvelden før, hadde jeg blitt sendt hjem omed beskjed om å komme om 2 dager. Har dere ikke fått vite retningslinjene for oppkast, feber og diarè i bhg deres?

Skrevet

Hadde blitt hjemme. Er man syk så er man syk. Mannen din er for syk til å ta seg av barnet, og barnet bør ikke i barnehagen når det er under 24 timer siden sist diare. Ikke så moro for alle de andre foreldrene på avdelingen å måtte være hjemme i slutten av uka fordi ditt barn har smittet alle de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...