sillyfilly og Olivia Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 Midt på natten og har vondt i ryggen.. Har nå forsøkt å sove i 4 timer, har vridd og vrengt på meg for å finne en god stilling, men det er ikke så lett når mannen legger seg i midten av senga for å være "nær meg".. Jeg tror bare det er en unnskyldning for å få mest mulig plass Jeg har forøvrig nå stått opp og tatt 400 mg Ibux så jeg sitter og venter og venter på at smerten skal gå sin vei..
sillyfilly og Olivia Skrevet 23. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2010 Takk som spør Nå måtte jeg smile. Jeg tok "naturens sovepiller" og to ibux og gikk og la meg. Da sovnet jeg rundt halv 4. HELDIGVIS har jeg en syvsover i huset. Eller en 8-9sover Jenta mi sover til 8-9 om morgenen så jeg har det egentlig luksus
Fru.Antonsen Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Et lite tips til å lindre det litt hvertfall: ta deg en dusj i så varmt vann du klarer å dusje i. Har du massasje funksjon i dusjen bruker du den også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå