Anonym bruker Skrevet 22. november 2010 #1 Skrevet 22. november 2010 dame, som han hadde blitt "kjent" med gjennom en kompis? Lagt henne til på msn osv? Og i tillegg prøvd å skjule dette for deg, selv om det ikke var noen farlige meldinger?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 Hvis han hadde prøvd å skjule det for meg hadde jeg faktisk blitt forbannet. Kan ikke si at jeg hoppet i taket av glede da ei venninne svarer meg: "Ja, NN sa det da vi snakket sammen på msn tidligere i dag." Ei heller når hun kommer med bursdagspresanger til han. NN var altså min ektemann. Han er ganske troskyldig og jeg var rimelig klar over at det var hun som både hadde lagt han til og tatt kontakt. Han benektet overhodet ingen ting da jeg tok det opp med han. Min "venninne" er en smule spesiell. Har en tendens til å skulle gjøre seg til venns med sine venninners kjærester, samboere ol. Skjønner ikke helt hvorfor. Jeg vil gjerne ha et godt forhold til mine venninners typer, men ville ikke drømt om å legge de til på msn ol. Nå fjernet mannen min henne fra msn da jeg sa at jeg ikke helt likte det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 Hvis han prøver å skjule det, er det noe galt. Altså NEI.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #4 Skrevet 23. november 2010 Ja, deet hadde vært greit for meg om han hadde vanlige samtaler med henne, men ikke om han skjulte det. Om de gjør det er det jo en grunn til det!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2010 #5 Skrevet 23. november 2010 Han må jo få ha venner, men om han føler han burde skjule det for meg er det noe galt. Enten en tillitsgreie mellom oss to, eller så prøver han på noen han vet han ikke bør? Uansett liker jeg plent lite å bli løyet til, eller holdt i mørket når det gjelder slikt her, men det vet heldigvis mannen min godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå